DEĞERLİ GAZİ KARDEŞLERİM BİZLER ONBİNLERCE YILDIR BU DEVLETE ŞAN VE ŞEREFLE HIZMET ETTİK
                            BİZLER BU DEVLETİN TEMEL TAŞLARINDAN BİRİYİZ.VE TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİN AYRILLMAZ BİR
                            PARÇASIYIZ.
                            Askerlik Esnasında Görvimiz Hiçbir zaman kendimizi.Düşünmedik Hep önce vatan önce millet önce Bayrak dedik
                            Vurulduk Gazi olduk vurulduk şehit olduk Ben Gazi Dz Ütğm E.demir özcan Uzun yıllar Süvari kaptan olarak görev
                            yaptım.102 Ülkeye Gittim Başta İngiltere Amerika olmak üzere Gittiğim Ülkelerde Gazi ile ilgili yerleri ziyaret
                            Ettim ve gittiğim ülkelerde gaziler çok kıymeli insanlar İngiltere ve Amerika da gaziler kendi Askeri üniformalarınu
                            giyiyorlar ve O ülkenin savunma bakanlığına bağlı kurumlardır.ve en yüksek maaşı alırlar Bizlerede ise yasak neden
                            Çünki Bizde Amaç Askeri sivilleştirmek bizlerin Bağlı olması gereken kurum Milli savunma bakanlığı olmalı.
                            Çünki Aile ve sosyal Politika bakanlığı Görev ve yetkileri Arasında Aileyi korumak sosyal yardım yapmak halbuki 
                            biz gaziler devletten yardım iyane bekleyen kişiler değiliz Bizler bu ordunuun asli unsurlarıyız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar