DEĞERLİ DOSTLAR YÜCE TÜRK MİLLETİ ŞUAN DA ANAYASA ÇİĞNENİĞYOR HÜDAPAR AÇIKÇA ALENEN
             LAİK SOSYA DEMEKTARİK BİR HUKUK DEVLETİ OLAN TÜRKİYE CUMHURİYETİNE HUKUK DEVLETİNE
             HÜDAPAR SALDIRIYOR VE ANAYASAYI KORUMAK VE KOLLAMAK OLAN ANATASA MAHKEMESİNDEN TIK YOK,
             Anayasa nın 10.maddesi:Renk dil,din,cinsiyet siyasi düşünce felsefi inanç,din mezhep
             ve benzeri sebeplere gözetmeksizin kanun önünde eşittir,
             Anayasanın 42.madde Kimse ,eğitim ve öğretim hakkından yoksun bırakılamaz öğrenim hakkının
             kanunlaq tesibit edilir ve düzenlenir eğitim e öğretim Atatürk ilkeleri ve inkılaplarına
             çağdaş bilim eğitim esasına göre yapılır devletin denetimi ve gözetimi altında yapılır
             Eğitim ve öğretim hürriyeti anayasaya sadakat borcunu ortadan kaldırmaz bu esaslara aykırı eğitim
             ve öğretim yapılamaz kız erkek karma eğitime tabidir eğitim ve öğretim  delet eliile ücretsiz  yapılır 
             özel ilk orta eğitim bağlı olduğu esaslar kanula düzenlenir.Anaya bu kanun maddelerini uygulamak  gözetmet
             ile yükümlüdür yani medeni hukuk ta bahsedilen karma eğitim kaldırılamaz anayasal güvence altındadır
             bu hüdapar genel başkanı hakkında Anayasaya karşı suç işlemiştir bu fikir beyanı görüş açıklama değil
             alenen anayasayı ılga etmeye yöeliktir ayrıca cumhuriyet savcıları neden harekete geçmez bunu sizlerle
             paylaşmak istedim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar