КАРАЧАЇВЦІ, УГОРЦІ, БОЛГАРИ ТА УКРАЇНЦІ - БЛИЗЬКІ РОДИЧІ.
Інтерв'ю з українцями та кримськими татарами про окупацію України


Україна продовжує опір Росії так, як ніхто не очікував. Ясно, що аналіз гостей на екранах телевізорів і коментаторів в соціальних мережах не підтвердився. Що чітко показує, що вони не єдині, хто повинен говорити про регіон. Ось чому я хотів взяти інтерв'ю в українців і кримських татар. В останні дні вони організовують акції протесту по всій Туреччині. У мене була можливість приєднатися до деяких з них, і я зв'язався з ними.

Багато українців в Туреччині тепер є невід'ємною частиною цього місця, родинні та економічні відносини стали непохитними. Кримські татари вже є важливою громадою, яка протягом століть підтримувала добрі стосунки з Османською імперією та Туреччиною. Підводячи підсумок, я хотів би передати думку українців і кримських татар, які зібралися сьогодні на площі Беязит. Я не міг задавати багато питань, Я не отримував довгих відповідей, але я все ще думаю, що їхні голоси потрібно чути більше. Він представлений зацікавленим особам.


Площа Беязит
Джалал Іджліш (президент Стамбульської Кримської асоціації): якщо ми подивимося на останні події з гуманітарної точки зору, ми побачимо, що Путін бомбив цивільні поселення з ночі до ранку. Це показує вся преса. Вибухи ведуться навколо Києва. Немовлята з'являються на світ на зупинках метро. Поступово почався голод, води не вистачало, хліб і основні продукти харчування залишилися колишніми. Крім того, Турецька Республіка мобілізувала свої різні установи і почала надання гуманітарної допомоги. В результаті ми дізналися, що західному світу ніколи не можна довіряти. Німеччина щойно прийняла рішення про постачання нових ракет. В історичному процесі, коли турецька влада домінувала в регіоні, існувала більш стабільна структура, і кожен бажаючий міг сповідувати будь-яку релігію, яку забажає. Звідки ми прийшли? Ми дивимося зараз, коли Росія почала насильницьке вербування кримськотатарської молоді. Кримські татари, що живуть в Києві, будуть вбивати один одного, звичайно, в українській армії. Прийшли солдати Кадирова, їх убили на Україні, хто їх убив? У цьому районі знаходиться батальйон Нумана Челебічіхана, що складається з кримських татар. він убив. Мусульманин вбиває мусульманина, так і повинно було бути? Добре вийшло? Звичайно, ні, я не хочу, щоб люди вмирали. Коли вибухнула чечено-російська війна, я особисто приїхав сюди на площу Баязит, щоб висловити протест. Підводячи підсумок, можна сказати, що кримські татари в даний час піддаються переслідуванням в Криму і не можуть належним чином здійснювати богослужіння. Якщо в будинках кримських татар знайдеться навіть буклет з найелементарнішою релігійною інформацією, їх можуть заарештувати за звинуваченням у тероризмі. Росія також розмістила ракети великої дальності в місцях, які вона займала в 2014 році, для кого вона їх розмістила? Найближча країна-член НАТО-Туреччина. Безпека Туреччини також знаходиться під загрозою. Путін робить це, і світ спостерігає. Я хвилююся.


Джалал Щиро
Алія Усенова (віце-президент Українського культурного товариства): зараз ми буквально переживаємо війну. Це дуже підступно спланована війна, про яку ніхто ніколи не здогадувався. На жаль, українські міста піддаються інтенсивним атакам. У нас є поранені і загиблі люди. Декомунізація-це хворобливий стан, в тому числі і у дітей. 24 лютого, коли почався напад, було вбито першу дитину. Уявляєте, цей хлопчик народився в 2008 році. Буквально вчора в лікарню потрапила бомба, в результаті чого загинула ще одна дитина. Все це жахливо. Я хочу підкреслити це знову і знову, що це не військова операція, це буквально війна. Ця війна, розпочата Росією, - це війна проти цивільного населення. Це відображено в пресі: танк розчавлює цивільну машину, не кажучи вже про війну, це варварство. Це знову відбилося в пресі: вранці в Багатоквартирний будинок закладена бомба, це варварство. Нехай інші люди оцінять, в якому віці були ті, хто вчинив цей напад. Велика частина населення знаходиться в притулках, вони проводять там ночі, сплять в метро, діє комендантська година. Це дійсно болюча ситуація. На карту поставлена нестача продовольства. Досить холодно. Потрібні найелементарніші речі, ковдри, їжа. Давайте залишимо все це осторонь, спочатку потрібні ліки. Серцеві препарати, цукрові препарати, антибіотики, все скінчено. Більш того, необхідні засоби першої допомоги, такі як бинти, марля, настоянка діода. Крім того, ніхто не знає, як довго триватиме ця війна. Ми точно не здамося без бою. Ми краще помремо стоячи, ніж будемо жити поповзом. Ми твердо стоїмо на ногах і будемо продовжувати в тому ж дусі. Ми виконуємо свій обов'язок, Аллах з нами. Жінки і діти, ми всі будемо чинити опір.


Алія Усенова
Народився Ася (вчитель малювання): Моє рідне місто - Україна. Але я живу тут, я одружився тут. Моє серце зараз в Україні, у мене все в Україні, моя сім'я там. Я майже не спав тут три дні. Там люди живуть у притулках, і вони не бачили сонця три дні. Я знаю, що ваша Батьківщина-Туреччина, але Росія не зупиняється. Не все почалося з України. У 2008 році на Грузію вперше напали. Схоже, що Росія і Путін тепер хочуть повного панування над Чорним морем. Якщо Україна зазнає поразки зараз, завтра настане черга Туреччини. В даний час небо над Україною має бути в терміновому порядку закрито для польотів. Зараз війна на Україні, але завтра війна буде в Туреччині.AMI. Ми дякуємо Туреччині за те, що вона зробила, люди тут не повинні мовчати.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar