KEDVES BARÁTAIM, A NAGY TÖRÖK NEMZET


Ma, miközben a könyveimet turkáltam, átadtam egy könyvet, amelyet évekkel ezelőtt vettem Németországból a világon
A nagy népirtásoknak nevezett kitatap az Arab népirtások a törökök ellen Közép-Ázsiában, 1778-ban történt
az őslakos amerikaiak népirtása a Kaukázusban, az oroszok népirtása Közép-Ázsiában a törökök ellen a németek által
a zsidók elleni népirtása (beleértve a török származású karay, safarad és askenázi zsidókat)
A könyv fő alapja, hogy az ember a legértékesebb az Isten által létrehozott lények között, míg története szerint
amikor megvizsgáljuk, mindannyian Vértestvérek vagyunk, vagy vallási elnyomás és vallási konzervativizmus, amelyek megfojtják egymást
másodszor, a politika által az emberekre gyakorolt nyomás és fenyegetések, az emberek még mindig megfojtották egymást
ez a gyilkos népirtás és brutalitás még ma is rendkívül gyors ütemben folytatódik, ezért az emberek azt gondolják, hogy ezek a politikusok hamisak
az emberi vér továbbra is folyik a papság megtévesztése miatt, míg a kiab szerzője a szerelem, a barátság szerzője
testvériséged úgy véli, hogy ez a fa a világon véget ér, mindannyian ugyanabból a származásból származunk, mindannyian emberek vagyunk
amikor ennek tudatában vagyunk, biztos vagyok benne, hogy a legnagyobb egység alakul ki a földön, ennek oka az, hogy ezt írom
Ugyanez történik a nagypapa Törökországban, amikor ölelés egymást, függetlenül attól, hogy a vallás Meshep, nincs
sem politikus, sem szekta, sem közösség, sem vallás nem lesz képes ezt elérni, mennyire boldog az, aki azt mondja, hogy török vagyok

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar