DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
                       Ben Eski Bir Asker Olarak Toplumsal durumdan büyük endişe duyuyorum Ev sahibi Kiracı çatışması hızlı bir yükseliş içinde
                       Ev sahibinin kiracısını öldürmesi Kiracının Ev sahibini öldürmesi Toplumsal bir cinnet halidir bunun sonu ülkeyi iç savaşa
                       götürür bu çok tehlikeli bir durumdur İktidara sesleniyorum bu olaylara sesiz kalırsanız Adli olaydiye geçiştirirseniz bunun
                       sonucu Ükeyi toplumsal bir palamaya götürür Milletin geçim sıkıntısı yani ekonomik bunalım toplumsal bir patlamaya götürür
                       yani Toplumdaki gerginlik büyük olaylara gebe bunu mutlaka engellemeli ve tansiyonu düşürmelidirler bu uyarılarım hem iktidara
                       hem muhalefete dir bunu sakın yabana atmayın ben bu toplumun bir ferdi olarak bir vatandaşlık görevi olarak tehlikeye dikkat
                       çekiyorum bu hal böyle devam ederse adım adım bir iç karışıklığa doğru gider ben bu millete borcu olan bir insan olarak uyarıyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar