DEĞERLİ DOSTLAR YÜCE TÜRK MİLLETİ DUYUNU UMUMİ YENİDEN BAŞIMIZA GELDİ
Ekonomik Olarak Enkaz Durumunda olan ekonomimiz ve çöküş urumunda dır ve çökmüştür Dünyaca ünlü Ekonomi dergi ve
gazeteleri Türkiyenin Bu durumdan çıkmasının çok zor olacağını Anlatıyor yani Atatürkün yüz yıl önce yurdumuzdan
Kovduğu Duyunu umumi geri geldi Ve Merkez Bankamızın Başına Amerika da yetişmiş Bir Türk bayanı getirdiler ve kontrol
Altına Aldılar Döviz Altın herşey yükseldi Amaç Abd ve Avrupa dan yatırım  gelmesi için bu işlemler yapıldı yani 21
yıllık Akp çöküşünün faturası millete ödetiliyor ve piyasa lar başta gıda olmak üzere herşey uçup gidiyor fiatlar
artık el yakmıyor ciyerleri yakıyor Türk Parası Aşırı Değer Kaybettiği için Artvin de Gürcüler gelip koli koli bavul
bavul alış veriş yapıyorlar benim milletim gıpta ile onları seyrediyor çünki 1 gürcü larisi Türk parası karşılığı 8.75
tl Bulgarıstan dan gelen Bulgarlar Edirne de çuval çuval alışveriş yapıyorlar 1 Bulgar levası Türk lirası karşılığı
15 tl daha nasıl anlatayım yani Dünyadaki Ekonomistler Türkiyenin Kemer sıkarak 5 yıl katlanmalarını söylüyorlar
yani 21yılda Çökerttikleri Ekonomiyi nasıl düzeltecekler yani bir bilginiz olsun diye anlattım gerçi kimsenin umurunda
değil fakat ben okusanızda okumasanızda yazayım dedim gerisi size kalmış saygılar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar