DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRKMİLLETİ
    Şimdi seçimi kazanmak için seçim yatırımları başladı dışardan aşlınan borçlar seçim yatırımı için dağıtılıyor
    seçimlerden sonra çok daha ağır bir ekonomik zorlukla karşı karşıya kalacağımızı unutmayalım Aklımdayken şunu,da
    Belirtmek isterimki benim hiçbir siyasi parti ile organik hiçbir bağımyoktur sadece düşünen sorgulayan okuyan
    bir insanım yani olumsuzlukları görüyor ve anlıyorum bu saçılan paralardından çok ağır bir ekonomik felakete
    Doğru sürülkleniyoruz şimdi hep birlikte sorgulamaya başlayalım Daha önce emekliler çalışanlar doktorlar Öğretmenler
    açız geçinemiyoruz derken ne olduda emekliye evsize ev yapılıyor veya veriliyor durup dururken bu iş neden yapıldı
    şimdi Emeklinin maaşı artacak çalışanların maaşları artacak neyin karşılığında seçimlerde oy karşılığında peki
    bu harcamaların bir faturası olacakmıtabiki olacak çünki Almadan vermek Allaha mahsustur yani seçimlerden sonra
    Dağıtılanların tamamı geri alınacak bunu düşüne bilen sorgulayan okuyan herkes çok iyi bilmektedir Zaten ben hiçbir
    siyasi partiye güvenmiyorum ekonomik olarak halkı uyandırmıyorlar halk ekonomi ne durumda gelecekte bu millet neyle
    karşılaşacağını bilmiyor sokakta halkı dinleyip dolaşmak değil halka çözüm yollarını da anlatmak zorundasınız
    ben ülkemin ekonomik durumunu ,ülke dışı basından öğrenmek istemiyorum çıkın seçim için nekadar borç aldınız bunu
    anlatın Muhalefette bunu halka anlatsın muhalefetin önceliği Cumhurbaşkanımı yoksa ekonomik durummu Saçılan bu paraları
    millet elititreyerek almalı çünki aldığımız paraları seçimlerden sonra geri ödeyeceiz yani durum akp seçmeninin düşündüğü
    gibi refaha daha ulaşmadık şimdi sevinç çığlıkları atıyorlar ama seçimlerden sonra görecekler hanyayı konyayı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar