,ATATÜRK,ÜN ENBÜYÜK İSTEĞİ SAĞÜLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEKTİ ŞUANDA ÜLKEMİZDE SAĞLIKLI BİR NESİL KALMADI
     Ülkemizde MPS hastalığı taşıyan çocuklar EMES hastalığı taşıyan çocuklar ölüme terk ediliyor bugün devletin,
     yaptırdığı saraylar bugün devletin yaptığı Araç masrafları azalştılırsa ve bu çocuklar için bir sağlık fonu
     kurulamazmı Emes Hatalığı taşıyan çocuklarımız MPS hastalığını taşıyan çocuklarımız ülke dışında tedavi edilse
     Günahmı olur ve bu hastalıklar yurt dışında tedavi ediliyor Bir Akrabamın çocuğu MPS TİP 3 C hastalığı taşıyor,
     ve söylemnen bu hastalığın tedavisi yok deniyor bir çok ülkeden araştırdım ve bu hastalığın ülke dışında tedavisi
     var bu konuya dikkat çekmel istedim buna hiçbir siyasi parti dikkat çekmiyor sadece tv lerde bu çocuklar için yapğılan
     bağışları ve yardımları izliyorum 20 yıldır iktidarda olan bir hükümet nasıl olurda buna çözüm bulamaz akıl alırgibi
     değil nedeni hoyratça har vurup harman savurmak değilmi saraylara süperlüks arabalara 14 adet uçağas ne gerek var
     daha önceki Paylaşımlarımda Türk İslam Adabından konu etmiştim fakat bunu niçin yazdığımı kimse anlamamış bu konu
     geleceğimiz çocuklarımız için çok önemli ve sadece milletin vicdanına bırakılmış bir konu yani yardım toplaya bilirse
     bağış alabilirse çocuklar tedavi ediliyor şimdi seçim yatırımı başladı konut yapımı ve maaş zamları yani milleti
     paraya boğarak seçim kazanacaklarını sanıyorlar seçimden sonra millet çok ağı fatura ödeyecek bunlar önemli konular
     bu çocukların sesi feryadı olmak zorundayız saygılar
   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar