KÆRLIGHED, FRED, BRODERSKAB
KÆRE VENNER, MINE SLÆGTNINGE, DER BOR PÅ JORDEN, HVAD ANSER DU FOR AT VÆRE MENNESKE
1 - Et Menneske er en type levende væsen, der stiller spørgsmål, tænker og udforsker og derfor stiller spørgsmål og udforsker det ukendte
2-At lære at udforske det, du har lært, og finde sandheden er et fænomen humano.Mu den største nysgerrighed i dag er menneskehedens historie
Det er et ideal, der får mig til at tvivle, og det er tyrkernes sted her, som tyrkerne gjorde før Jesu fødsel
Der er mange mennesker i verden, der vil sige, at de vil få dig til at vide dette, men jeg har lyst til at lytte til dig, når jeg ved det
Jeg begyndte at se på mennesker rundt om i verden med mere kærlighed, kærlige mennesker.https://Facebook.com / grupper / 285822069569765
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar