KJÆRLIGHET, FRED, BRORSKAP
KJÆRE VENNER, MINE SLEKTNINGER SOM BOR PÅ JORDEN, HVA ANSER DU FOR Å VÆRE MENNESKELIG
1-et menneske er en type levende vesen som stiller spørsmål, tenker og utforsker og derfor stiller spørsmål og utforsker det ukjente
2-Lære å utforske hva du har lært og finne sannheten er et fenomen humano.Mu den største nysgjerrigheten i dag er menneskehetens historie
Det er et ideal som gjør meg i tvil, Og Det er Stedet For Tyrkerne her Som Tyrkerne gjorde Før jesu fødsel
Det er mange mennesker i verden som vil si at de vil få deg til å vite dette, men jeg føler at jeg vil lytte til deg etter at jeg vet
Jeg begynte å se på folk rundt om i verden med mer kjærlighet, kjærlige mennesker. https: / / www.facebook. com / grupper / 285822069569765

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar