KEDVES BARÁTAIM, ROKONAIM, AKIK A FÖLDÖN ÉLNEK, MIT GONDOLSZ, MI AZ EMBER
1-az ember olyan élőlény, aki kérdéseket tesz fel, gondolkodik és kutat, ezért megkérdőjelezi és kutatja az ismeretlent
2 - a tanulás, hogy vizsgálja meg, mit tanultál, és megtalálja az igazságot egy emberi phenomenon.My a legnagyobb kíváncsiság ma az emberiség története
Ez egy ideál, ami megkérdőjelez, és ez a hely a törökök itt mit tettek a törökök Jézus születése előtt
Sok ember van a világon, aki azt fogja mondani, hogy mit fog tenni azért, hogy ezt tudd, de úgy érzem, hogy hallani fogom, miután megtudtam
Több szeretettel kezdtem nézni az embereket szerte a világon, szeretni az embereket vallástól függetlenül, nyugalom ebben a világban vagy nyugalom
elhozza a testvériséget.Például egy évszázaddal ezelőtt megismertem SWEN LAGERBRINGET, aki részt vett a svéd nemzeti történelem létrehozásában
tőle és a munkájától megértettem, hogy a Svéd nyelv török.Svédország, Norvégia, Dánia és a Vikingek
Ebből a professzorból tudtam meg, hogy vannak törökök.ZAJACKOVSKI Lengyel turkológus és történész azt mondta, hogy a lengyelek ősei törökök voltak
Megtanultam, hogy az olyan nyelvek, mint a svéd, Spencer WELLS amerikai történész török alapú nyelv.
a dokumentumfilm a március, megtudta, hogy a törökök és a fekete emberek kapcsolódnak bolgár történelem Prof Dinkovdan, hogy a bolgárok törökök
Megtudtam IGORPAYANKOV VESILIYEVICH orosz történészről,megtudtam, hogy nincs olyan faj, mint a Cserkeszek, a Cserkeszek ősei a törökök
rájöttem, hogy az.O a világ emberei, mindannyian törökök vagytok, a Gene D. Matlock könyv szerzője a világ minden emberének török változata
A Matlockot széles körben használják Argentínában, Brazíliában, Mexikóban, Paraguayban és más dél-amerikai népekben
Ezekből a videókból megtudtam, hogy kapcsolatban áll a törökökkel, tehát egyikünknek nem kell vallástestvérnek lennie ahhoz, hogy ugyanazt a nyelvet szeresse
nem kell beszélnie a világ legfontosabb nyelve a szeretet testvériség békéjének nyelve, mert nagyon jól meg fog érteni, amikor elolvassa
biztos vagyok benne, hogy elkezdesz kérdezősködni és kutatni, és megtalálod az igaz szerelmet, békét és testvériséget

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar