DEĞERLİ DOSTLARIM DÜNYA ÜZERİNDE YAŞAN AKRABALARIM İNSAN NEDİR SİZCE
   1-İnsan Sorgulayan Düşünen ve araştıran bir canlı türü ve varlıktır bundan dolayıdırki bilinmeyeni sorgular araştırır
   2-Öğrenmek Öğrendiğini araştırmak ve doğruyu bulmak İnsana özgü bir olgudur.Bugün en büyük merakım insanlık tarihi
   Beni sorgulatan Düşğündüren bir idealdir ve burda Türklerin yeri nersidir Türkler  isa,nın Doğumundan önce neler yapmışlardır
   Bunu bilmek sana ne sağlıyacaktır diyecek birçok insanvardır dünya da fakat bunu duyar gibiyim bunu öğrendikten sonra
   Dünyadaki insanlara daha sevgi ile bakmaya başladım dili dini ne olursa olsun insanları sevmek bu dünya ya barışı huzur
   kardeşliği getirecektir.Mesela Bundan Yüzyıl önce İsveç Milli tarihinin oluşturulmasında yer alan SWEN LAGERBRİNG i tanıdım
   ondan ve çalışmaqlarından anladımki isveçin kullandığı dilin alt yapısı Türkçe olduğunu.İsveç,Norveç,Danimarka,ve vikinglerin
   Türkler olduğunu bu profösörden öğrendim.Polonyalı Türkolog ve Tarihçi ZAJACKOVSKİ polonyalıların Atalarının Türkler olduğunu
   Aynı İsveç gibi Dilleri Türkçe üzerine oturtulmuş bir dil oldoğunu öğrendim Amerikalı Tarihçi SPENCER WELLS ten İnsanın
   yürüyüşü Belgeselinde Türkler ile siyah insanların Akraba olduğunu öğrendi Bulgar Tarih prof Dinkovdan Bulgarların Türkolduğunu
   öğrendim Rus Tarih Prof İGORPAYANKOV VESİLİYEVİÇ,ten Çerkes diye bir ırk olmadığını öğrendim Çerkeslerinde atalarının Türkler
   olduğunu öğrendim.EY DÜNYA İNSANLARI HEPİNİZ TÜRKSÜNÜZ kitabı yazarı Gene D.matlock Dünyadaki bütün insaların Türklkerle
   akrabalığı olduğunu öğrendim Matlock Gene D.Matlock Arjantin Brezilya Meksika,Paraguay ve diğer Güney Amerika halklarının
   Türkler ile akraba olduğunu bu proflardan öğrendim yani Bir birimiz sevmek için din kardeşi olmak gerekmiyor aynı dili
   konuşmak gerekmiyor dünyadaki en önemli dil sevgi kardeşlik barış dilidir sizlerin bunu okuduğunuzda beni çok iyi anlayacağınızdan
   eminim sizlerde sorgulamaya araştırmaya başlıyacaksınız ve sizlerde gerçek sevgiyi barışı ve kardeşliği bulacaksınız

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar