МОЇ ДОРОГІ ДРУЗІ, МОЇ РОДИЧІ, ЩО ЖИВУТЬ НА ЗЕМЛІ, ЯК ВИ ДУМАЄТЕ, ЩО ТАКЕ ЛЮДИНА?
1-людина-це вид живої істоти і істоти, яка розпитує і розслідує, тому він розпитує невідоме.
2-вчитися, досліджувати те, що ти дізнався, і знаходити правду - це людське явище.Сьогодні моя найбільша цікавість-історія людства
Це ідеал, який змушує мене сумніватися, і тут є місце для турків, що робили турки до народження Ісуса.
Є багато людей у світі, які скажуть, що тобі допоможе дізнатися про це, але я відчуваю, що чую це після того, як дізнаюся про це
Я почав з більшою любов'ю дивитися на людей у всьому світі, любити людей, незалежно від релігії, мир у цьому світі або мир у світі.
він принесе братство.Наприклад, я познайомився зі СВЕНОМ ЛАГЕРБРІНГОМ, який за століття до цього брав участь у створенні шведської національної історії
З нього і його роботи я зрозумів, що мова, якою користується Швеція, - це Турецька.Швеція, Норвегія, Данія та Вікінги
Я дізнався від цього професора, що ти турки.Польський тюрколог та історик Заджаковський вважає, що предками поляків були турки
Я вивчив турецьку мову, як шведський, американський історик Спенсер Уеллс з десяти.
У документальному фільмі "Марш" він дізнався, що турки і Чорношкірі були родичами болгарського історика професора Дінькова, що болгари були турецькими
Я дізнався про російську історію професора ІГОРЯПАЯНКОВА, я дізнався, що не було такої раси, як десять черкесів, у черкесів були предки турків
я дізнався, що.Про Люди світу, ви всі турки, автор книги Джин Ді.Метлок-Тюрк всіх людей у світі
Я дізнався, що у нього спорідненість, Метлок, Джин Ді.Матлок Аргентина Бразилія Мексика, Парагвай та інші народи Південної Америки
Я дізнався з цих Профі, що ти родич турків, так що одному з нас не потрібно бути релігійним братом, щоб любити одну і ту ж мову
не потрібно говорити, найважливіша мова в світі-це мова любові, братерства, миру, так як ви мене дуже добре зрозумієте, коли прочитаєте це.
Я впевнений, що Ви теж почнете допитувати і розслідувати, а ви знайдете справжню любов, мир і братство.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar