Ey,Dünya,İnSünüzsaları,Hepiniz,Türk,
SEVGİLİ KARDEŞLERİM BUGÜN GMAİL ADRESİMİ KONTROL EDERKEN MEKSİKA DAN BİR ARKADAŞIN MESAJINA RAS GELDİM
    Mesajında Şöylediyor siz Dünya insanlık Tarihini anlatarak Dünya da bir iz bıraktınız ve bizler bu isimlerini
    Paylaştığınız Tarih Prof larının isimlerini tek tek araştırdım ve sizin yazdıklarınız sayesinde gerçekleri öğrenme
    Fırsatımız oldu ve şimdi herkes Meksika da araştırma yapmaya başladı diyor ve bu çalışmaya devam etmemi söylüyor
    yani yazdığım yazılar Güney Amerika da biliniyor diyor ve herkes size yardımcı olmaya çalışıyor diyor bu benim için
    çok gurur verici bir olay destek olan herkese sonsuz teşekkür ederim Bu yolda büyük hız almamız Cesur kahraman kadınların
    öncülğünde olmuştur ve kahraman kadınlar sayesinde dünya ya duyuruldu hepsini saygı ile selamlıyorum bize destek veren
    kahraman kadınlarımız 1-Venezülla dan BELKIS MARTINEZ GRİSELA PERESA 2-Brezilya dan MARİA MARTINEZ 3-Filipinlerden ESMER CENERO
    4-Arjantin den Esmeralda 5-Lİ YUNG.Daha isimlerini yazamadığım dostlarım sizler bu çalışmayı yanlı taraflı olarak görmeden ön yargılı
    olmadan dünya,ya Din gözü ile ırkçılık olarak bakmadan katıldınız Dünya,ya Akraba kuzen Kardeş olduğumuzu göstediniz
    renk ırk din dil ayrımı yapmadan hepinizi kucaklıyor sevgilerimi sunuyorum saygılar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar