DEĞERLİ KIYMETLİ KUZENLERİM
    Şimdi Kafanızdan Geçirdiğinizi çok iyi biliyorum Bu Adam yüz yıl önceki tarih proflarının yüzyıl sonra gene yeni
    yetişen Tarih prorflarının çalışmalarını neden yazıyor anlatıyor diye mutlaka aklınızdan geçiriyorsunuz Binlerce
    Tariha Mal olmuş prof ların çalışmasını sizlere yazdım paylaştım binlerce makale yazdım hep nedeni Gerçekleri
    Anlattım Yüzyıl önce polonyalı Tarih Prof Zajackovski Polonyalılar slavlaşmış Türklerdir demiş ve bu prof un çalışmaları
    Google Arama motorunda bulunuyor Gene İsveçli Tarih prof Sven  Lagerbring İaveçlilerin Finlandiyalıların Danimarkalıların
    Almanların Macarların Bulgarların Atalarının Türk olduğunu yazmış anlatmış bu çalışmaları gene Google de bulunuyor
    Bulgar Tarih prof Dinkov un çalışmaları Google de mevcut Rus tarih prof İgor Payankov Vesiliyeviç ile ilgili goglede mevcut
    Zaten ingiliz Tarih prof un insanın yürüyüşü belgeseli youtube de var google de var Amerikalı tarih prof EY DEÜNYA İNSANLARI
    HEPİNİZ tÜRK SÜNÜZ kitabı Yazarı Gene D.matlock un google de var bunları araştıra bilirsiniz benim tek amacım var sadece
    Dünya üzerinde yaşan tüm insanların birbirine akraba olduğu gerçeğinin bilinmesi kimseyi Türkleştirmek değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar