BEN BİR ASSKERİM SAVAŞ GÖRDÜM VE YAŞADIM 
                                                Tüm Dünya Üzerindeki İnsanları ve Askerleri İsrail Ordusunu Protesto etmeye Davet ediyorum
                                                Ben 1974 yılında Kıbrıs Harekatına katıldım Bir Anfibi komando subayı olarak Asla sivilleri
                                                öldürmedik Sadece Ru Milli muhafız askerleri ile yunan askerleri ile savaştık Ada,nın Türklerin
                                                yaşadığı bölgeleri kurtardık ve Girdiğimiz de Rum milli muhafız askerleri Muratağa,Atlılar ve sandallarda
                                                Türk Toplumezarları bulduk burdan çocuk,kadın kız genç yaşlıların Toplu mezarlarını bulduk yapılan şey
                                                bir vahşetti bunu hiç unutamam Birde Fakland Adaları savaşında İngilizlerin hava saldırılarında yanmış
                                                Arjantin Askerlerinin yanmış cesetlerini gördüğümde çok üzülmüştüm Çünki Bizlerin Atalarının Türk olduğunu
                                                söylüyor Meksikalı Tarih prof dr ve Ey dünya insanları Hepiiz Türksünüz kitabı yazarı Gene D.Matlock
                                                Bizler Askerler olarak Göreimiz Dünyanın nersinde olursa olsun Vatanımızı milletimizi Barağımızı korumaktır
                                                yani siviller masum insanlar asla hedefimiz olmadı olamazda çünki sivillerdeğil askerle savaşırız herşey den
                                                nce insanız Dinimiz dilimiz farklı olabilir ama kanımız aynı ve bizler kan kardeşiz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar