DEĞERLİ DOSTLAR YÜCE TÜRK MİLLETİ ÜLKEMİZ ÇOK AĞIR BİR KRİZLE BOĞUŞUYOR VE BURDA BENİ HİÇBİR SİYASİ PARTİ
                                    İLGİLENDİRMİYOR BENİ SADECE TÜRK VATANI VE TÜRK MİLLETİ İLGİLENDİRİYOR.
                                    Durum vahim sizlerde bunu görüyor ve müşahade ediyorsunuzdur Burda seçimlerin kimin kazanacağı değil Milli birlik önemlidir
                                    Burda Yapılması gereken Atatürkçüyüm diyen Ben Türkmilliyetçisiyim diyen Türk vatanının bekası için bir olma birlik olma 
                                    amanıdır söz konusu vatandır konu vatan olunca herşeyin bitmesi gerekir MHP AKP HÜDAPAR Bir beka sorunudur içimizde hainler
                                    cirit atmaktadır dün Çanakkale Deniz zaferini kutladığımız bu günde bir belediye başkanı çıkıyor İzmir marşını bandoya çaldırtmıyor
                                    Ülkenin Durumu bu Eğer Türkiye Cumhuriyeti görülen felaketi yaşarda iktidarından muhalefetine hepsi sorumludur Ben bütün vatanseverleri
                                    birleşmeye davet ediyorum Durum çok vahim bunu anlıyan anlıyor Anloamıyanda kendi çıkar ve menfaatine bakıyor çünki onlar iin vatan
                                    bir sözcükten ibarettir hiçbir kıymeti de yoktur onlar emek vermeden hükümetten besleniyorlar ve onlar hiçbirşey umurlarında değil
                                    Fakat Osmanlı İmparatorluğu çöktüğünde faturayı bu millet ödediyse gene aynışekilde bu millet ödeyecek yani Çanakkale de 250000 vatan
                                    evloadının ödediği gibi hepinize saygılar      

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar