DEĞERLİ DOSTLAR
BU SAATLERDE FACEBOOK,TAN BİR MESAJ GELDİ OKUDUM
Güleyimmi Ağlıyayımmı Bilemedim Msaj Aynen Şöyle Ertuğrul Hocam bir yazı yazıyorsun Millet Senden cesaret alıp içindekini döküyor
Hocam Lütfen yazdıklarınızı diğer sosyal medyalardanda paylaşın diyor Halbuki Benim Siyasetle bir alakam yok Ben realist bir insanım
Doğru olanları yaşadıklarımı anlatırım ve bu da benim görevim Bizler Deniz Harp Okulund okurken şunu öğrettiler Teğmen çıktığımızda
Taktığımız kılıçların bize milletin emaneti olduğu öğretildi Taşığımız silahlar Giydiğimiz üniformalar bize milletin emaneti yani
Herşeyimizi bu millete borçluyuz bu taşıdığımız emanetleri tertemiz koruduk ve evimizin en değerli yerinde saklıyoruz bizler ordudan
Ayrıldıktan sonra görevimiz bitmiyor halka gerçekleri doğruları anlatmak mecburiyetimiz var Günüzmüzde emekli subayların bile cezaevlerinde
öldürüldüğü bir zamanda Bizler Mustafa Kemalin subayları olarak daima görevimizi yapmak zorundayız ben hep bu bilinçle hareket ettim
yani Hayatımızın her safhasında Hep Türk vatanı var bizler Gencecik birteğmen iken kıbrısta savaşırkende emekli olduktan sonrada
Türk vatanı Türk milleti herşeyin üstünde gelir saygılar sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar