SAVAŞMANIN BİR KURALI VAR SAVAŞ ASKERLE VE ELİNDE SİLAH OLANLA YAPILIR
                      Ben Kıbrıs Gazisi Eski bir Asker olarak bunu yazıyorum Ben şerefli bir Türk Askeriyim Emrimde Görev yapan Astsubayım çavuşlarım Onbaşılarım
                      Ve Erlerim Hepsi Şerefli hepsi onurlu insalardı Bizler Kıbrıs,ta Muratağa da Atlılar da yapılan rum katliamını gördük Toplu mezarlardan
                      katledilen Türkleri çıkardık Bebekler Kadınlar kızlar gençler yaşlar katledilip Toplu mezarlara gömülmüşlerdi Bu manzarıyı bizzat gördük
                      kızdık kinlendik içimizi acıttı Fakat bizler kıbrıs ta hiçbir sivili silahsız insanı Vurmadık öldürmedik Asla Katliam yapmadık bizler
                      yaralı yunan askerlerine bile ilk yardım sıye hızmeti verdik hiçbir yaralı askeri katletmedik işte Türk milletinin kahramanlığı burdan geliyor
                      Ben ve takımım Girne de bir görev için görevlendirilmiştik Askerimin biri koşarak geldi ve kiliseden bir bebek ağlaması geldiğini söyledi
                      kiliseye girdik kilisede örtulü bir kapı gibi bir yer vardı ses ordan geliyordu bir bebek oraya terkedilmişti onu aldık ve o bebeği karnını
                      doyurduk hayatta kalmasını sağladık ve bir Mücahidebayana teslim ettik yani insanlık bunu gerektirir ben Ukrayna da yaşanan katliama da karşıyım
                      ve Rusya hakkında en ağır yazılar yazdım kınadım yazılarımı okuyanlar bunu çok iyi bilir Filistin olayı savaş koşullarının dışında certan etmektedir
                      yani bu yapılanlar insanlık suçudur savaşlarında bir kuralı vardır Ben Asla din açısından bakmıyorum amaç insanlık açısından bakılması gerekir
                      bu tür vahşice yapılan saldırılar hangi ülkeye hangi dine yapılırsa yapılsın insanlık suçudur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar