DEĞERLİ DOSTLAR YÜCE TÜRK MİLLETİ
       Yazıma Başlamadan Önce Şehitlerimize allahtan rahmet kederli aileleri,ne baş sağlığı dilerim
       Eski Bir Asker olarak devamlı Milletimi Hükümeti muhalefeti uyarıyorum ülkenin Asayiş sorunu
       fevkalade Vahim Bir Duruma geldi 15 yaşındaki birçocuğun silah nasıl temin ettiğini hala anlamış
       değilim Bu olaylara adi suç gözü üle bakıldığı zaman bu çok vahim boyutlara ulaşır Brezilya,Arjantin
       meksika ve diğer güney amerika ülkelerinde mafyanın kurtarılmış bölgeleri var ve devlet oralara
       giremiyor yanı bu mafya örgütleri ele geçirdikleri bölgelerde kendi hukukunu uyguluyor ve Kumar
       uyuşturucu fuhuş Bahis hertürlü yasa dışı işleri özgürce yapıyorlar yani o ralarda devlette bu işlere
       göz yumar hale gelmiş Gelelim Türkiye de aynı olaya doğru adım adım gidiyoruz İstanbul da herkes 
       silahla keleşle geziyor ve ulu orta ateş ediyorlar bu gidişatın sonu çok kötü ve adım adım karanlığa
       gömülüyoruz Alacak verecek cinayetleri uyuşturucu cinayetleri evsahibi kiracı cinayetleri kadın
       cinayetleri önüne geçilemez hale geldi beyler budurum böyle giderse bir iç savaşa sürükleneceğiz
       Tüm korkum bu yani masum insanların öldürülmesi kadar acı veren hiçbir şey olamaz benden sizlere
       naçizane ispanya içsavaşını izlemenizdir orda da iç savaş böle başlamış bir izleyin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar