DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
                 Şimdi Hükümet Emekliye Memura işçiye herkesime sıkın dişinizi Diyor fakat bunu hiç anlıyamıyoruz biz neden dişimizi sıkalım
                 bu yaşanan ekonomik felakette emekli,nin Memurun,İşçinin köylünün payı nedir bunu neden millet ödesin 22 yıldır Akp iktidarı
                 iktidar da ve onların uyguladığı ekonomik politikalar ve saçma sapan ekonomikuygulamalar ülkeyi batırdı ve bunu millete ödetiyorlar
                 ben bu faturayı ödemek istemiyoru   çünki ben saraylarda yaşamadım ben binlerce makam arcı kullanmadım ben devletimden vergi kaçırmadım
                 bu yoksulluğu ben neden çekiyorum İnsanlar doğru dürüst beslenemiyor çocuklar aç ve beslenemiyor bu Annelerin çocukların günahı ne
                 bunu sıkılmadanutanmadan millete ödetiyorlar Ekonominin batışı popülüst ekonomi ve uygulanan seçim ekonomisi ile ülke nin ekonomisi battı
                 şu anda ülkemizde sömürge ekonomisi uygulanmaktadır yani önce yönetim kalırsa millet yiyecek ama öncelikli olarak yönetim bundan aşağ yukarı
                 5-6 yıl önce brezilya dan bir arkadaşla sohbet etmek şansı buldum Brezilya,Arjantin,Peru,Meksika ve diğerlerinin sömürülmesi ve ülkelerinin
                 nasıl yağmalandığını anlattı bu güney amerika ülkelerinde hiçbir zaman halkın desteklediği adaylar seçtirilmemiş ya Abd yanlısı yada rus 
                 yanlısı yöneticilerin iktidara gelmesi madenlerin petrolün yağmalanmasına halkın fakirleştirilmesine neden oluyor dedi çünki millet 1778
                 1800 lü yılarda sömürge olarak çalıştırılan millet Millet olmabi,lincine ulaşamadıkları için fakirlik ve sefalet içinde yaşıyorlar dedi
                 ülkemiz de bu sistem uygulanıyor ve halk fakru perişan yani Arjantin ve brezilya ve diğerlerinden bir farkımız yok zaten millet harap ve
                 bitap sesçıkaracak mecali yok muhalefet ise koltuk kavgasında yani Güney amerika ülkelerindeki gibi başkanlık sistemi ile ülke yönetiliyor
                 yani muhalefette kutla yönetenlerde kukla onun için millet bu faturayı ödemek istemiyor fakat millet korkuyor çünki ülkede muhalefet
                 yok ve böyle  olumncada milletin sesi çıkmıyor zevk ve sefa faturası millete ödetiliyor 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar