DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ.
Ben Geçen Hafta yazdığım yazda Evsahibi kiracı sorununu yazmıştım Herzaman şunu söylüyorum Ülkede bir iç savaş çıkarılması büyük bir olasılıkla muhtemel,
Bu gün Adana da Hüdapar a yapılan saldırı ve bu saldırıda ölü olması yaralıların olması muhtemeldirki bir etnik çatışma çıkarılmak istenilmektedir.Bu konuyu
Hükümetin çok dikkatle takip etmesi gerekmektedir Çünki Ülke Bir kaos a sürüklenmek isteniyor ve bu durum ülkede bir güvenlik sorunudur İslamcı laik Türk
kürt savaşı gene tezgahlanmaktadır Buna çok dikkat etmeliyiz Ülke de birşeyler oluyor MKE deki patlamalar evsahibi kiracı tartışmaları siyasi partilere saldırı
bunların hiçbir tesadüf değildir olamazda bu konu göz ardı edilemiyecek kadar ciddi bu olaylara adli bir konu olarak görürseniz ve bunun üstüne gitmezseniz
Çok daha vahim olaylarla karşılaşabiliriz Burda Devlet kurumlarına çok büyük yük düşmektedir ülkede garip şeyler oluyor diye yazmıştım burda muhalefete de
Büyük sorumluluk düşmektedir Ülkemizdeki yaşanan bu olayları mecliste dile getirmek zorundalar ülke üzerine oynanan büyük oyunu muhalefet hala farkına varamadı
Benim Öngörüm ve sezgilerim Yerel seçimlerden önce bir karışıklık çıkarılacağıdır bunu çok iyi görmeliyiz bu konu ile ilgili tüm Milli güçler uyanık olmak zorundadır
Milli güçler derken siyasi partiler Türk milliyetçileri ve atatürkçüler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar