KEDVES BARÁTAIM, A NAGY TÖRÖK NEMZET ÉS VÉRTESTVÉREINK, AKIKNEK ŐSEI TÖRÖKÖK VOLTAK,
19 éve írok világtörténelmet, a törökök helyének neve ebben a történelemben le 10.több ezer
újra írtam a cikket 10.több ezer cikket írtam, és ezek a cikkek a világ minden tájáról származnak
Sok emberhez fordultam, most kérdezlek, az emberek, akik elolvasták, amit írtam, van nekem valami
tudják, mert megosztottam a német nevét, lengyel, amerikai,orosz, sok történész
Több tízezer cikket írtam, amelyek érdeklődnek az általuk írt cikkek iránt, tehát ahogy leírják, a világban
megállapításaik a genetikával és a DNS-sel kapcsolatosak, amelyek megmagyarázzák, hogy minden faj ősei törökök
megosztottam és elmondtam, és azt hiszem, én is eljutottam hozzád, 5 közösség van a facebook-on
nekem van 5 oldalak a Blogger oldalon és 1 közösségi oldal a tumblr-en, használja a vallást testvérnek
a kötés nem számít, tehát mi nedves itt vannak a tények a genetikáról és a DNS-ről, ha ez a testvér
ha előterjesztik, három és fél milliárd Török lesz együtt, vallástól függetlenül, egy új szuperhatalom
ha létrejön egy erős és erős török szövetség, akkor bizalmat, szeretetet és békét hozunk a világnak

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar