DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ KIBRIS GAZİSİ ANFİBİ ÜSTEĞMEN ERTUĞRUL DEMİRÖZCAN.
Çok Kıymetli Ümit Hocam sizi canı gönülden destekliyorum
Ayrıca kutluyorum Gerçek Türk milliyetçisi ve Atatürkçü olduğunuzu gösterdiniz Bu iktidarın Bir Güvenlik sorunu olduğunu Türk milletine gösterdiniz Sayın Hocam Ben Karaçay Türkleridenim ve Tüm Karaçay Türkleri size sonsuz teşekkür ediyor
ben de bir karaçay Türk,ü olarak Aşiretimle birlikte seni destekliyorum destekliyorum Ben siyasi Hayatıma Hak ve Eşitlik partisinde başladım ve karabağlar ilçe başkan yardımcılığından ayrıldım ve birdaha siyasi bir parti ile ilgim olmadı ama daima siyasetni içinde oldum şimdi sizin sayfanızdan beni facebook tan bloger den Tumblrden takip eden binlerce kardeşime sesleniyorum Bu soygun talan düzenini ortadan kaldırmaqk için millet ittifakına desterver bu son çaremiz
Beğen
Yorum Yap
Paylaş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar