DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ EĞER MİLLET İTTİFAKI KAZANACAK OLSA
        %60 OYU OLDUĞUNU SAVUNUYORSA NEDEN SİNAN OGAN A NEDEN MUHARREM İNCEYE
        SALDIRIYORLAR BUNUN GERÇEK OLDUĞUNA KENDİLERİ DE İNANMIYORLAR.
        Esasen Mücadele iktidar ile yapılması gerekir muhalefetle değil iktidarla
        mücadele edilmesi gerekir muhalefetle mücadele olmaz madem Sinan Oganın
        %4-5 oyu var ise Muharrem ince nin %2-3 oyu var ise neden saldırıyorsunuz
        Ben Atatürkçü Türk milliyetçisi bir insanım hiçbir partiyle de organik
        bir bağım yok 70 yaşındayım siyasetten de hiçbir beklentim de yok yani
        menfaat beklentimde yok yanlız bu iktidardan kurtulmamız gerektiğini
        biliyorum Ben okumuş bir aydın insan olarak sorguluyorum araştırıyorum
        ve topladığım bilgiler doğrultusunda bir partiye oy vereceğim yani bu
        algı operasyonlarına bu beyin karıştırmalarına aldırış etmem inandığım
        şeyi yapıyorum bu ülkede hiç kimse kimseye mahkum değil mutlaka bir alternatifi var
        Hitler de Mitinglerinde çok kalabalık mitingler yaparmış ve insanları
        kalabalıklar ile etkilemeye çalışırmış tıpkı italyada musolini  gibi
        şimdi 21.yüz yılda bu mitingler birşey ifade etmiyor ünki artık milletler
        Düşünüyor Analiz yapıyor davranışları inceliyor ve ona göre oy kullanıyor,              
        Ben Avrupa da okuduğum için orda insanlar vaadlere bakarlar olabilirliği varmı
        diye düşünürler ve ona göre oy verirler yani körü körüne oy kullanmazlar bu
        seçimler Türk milletine Türk vatanına hayırlar getirmesini dilerim saygılar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar