DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
                   Yüce Türk milleti Kalabalık Mitingler 19.Yüz yılın sonlarında bitti Artık Mitingler Birşey ifade
                   Etmiyor çünki Artık insanlar Kime oy vereceğini biliyorlar Benim bir alışkanlığım var Analiz yaparım
                   ve elimden geldiği kadarı ile bölgemde olan tüm mitinglere giderim ve mitinge gelenler ile sohbet
                   ederim çünki ben hiçbir parti ile ne bağlantım var nede kayıdım onun için herkesle konuşuyorum
                   ve şu ana kadar Apli ler ile chp liler ile ve birçok   partili ile konuşuyorum ve aldığım izlenim 
                   ne akp için çantada keklik nede chp için Millet vekili seçimlerinde İşçi partisine oy vereceğim 
                   diyen birçok insan var cumhur başkanlığı seçiminde muharrem inceye vereceğim diyen var İyi partili
                   olup Milletvekili seçimlerinde iyi partiye vereceğim diyen Cumhurbaşkanlığında Sinan Ogan a vereceğim
                   diyen insanlar var Akp den Millet vekili seçimlerine kendi partime vereceğim Cumhurbaşkanı seçimlerinde
                   sinan ogana vereceğim diyen birçok insan var eğer kazandık diye millete anlatmaya devam ederseniz
                   sonunda hayal kırıklığına uğrarsınız onun için sandıklar açılıp rakamlar ortaya çıkmadan ne söylerseniz
                   söyleyin hepsi havada kalır Sinan Ogan Dip dalgası olarak geliyor yarın tusunamiye dndüğünde kimse şok a
                   girmesin Çünki Mhp nin d oyları tamamı sinan ogan a geliyor Tüm Atatürkçüler Türk milliyetçileri
                   Sinan Oganın yanında Ancak Mitingler ile Akp ve Chp sadece algı operasyonu yapıyor grecek siniz
                   Ülkeyi Artık Atatürkçüler TÜRK MİLLİYET çileri yönetecek Yüce Türk Milleti yar ve yardımcımız olsun
                

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar