DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
Ben Teğmen ken Bir Yüzbaşım vardı Allah Gani Gani rahmet eylesin çok iyi bir insandı Bana Askerliği öğretmişti.
aynen yazıyorum Bir Komutanın Telaş Etmeye korkmaya hakkı yoktur derdi bir yerde telaş ve korku felaketi getirir
Ardından Yenilgi gelir derdi yani inanmak Başaracağım demek başarmanın yarısıdır Ben Eğer hayatta kaldıysam yüzbaşımın
öğretileri sayesinde kıbrıstan hayatta döndüm ve şavaşı kazandık burda moral cesaret ve başaracağım demek zaferi
getirir bu seçim içinde aynı savaş içinde aynı spor müsabakası için aynı Bu vasıflar Eğer Atamız Gazi Mustafa Kemal Atatürk te doğuştan olmasaydı bugün
savunacak bir vatanımız olmayacaktı Bizler yarın zafere ulaşacağımıza inanıyorum başaracağız ve kazanacağız ve
sandıklarda millet kaderine el koyacaktır en derin saygılar Artık millet geliyor zafer milletindir
  • Beğen
,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar