DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
 Bu Ülkenin Adı Türkiye Cumhuriyeti devletidir Bu ülkeye vatandaşlık bağı olan lar Türk milleti denir ben ülkemde
 Dilini Bilmediğim dinini bilmediğim dilbağı olmayan Kültür bağı olmayan insanların Benim ülkemin milletimin kaderini
 tayin Etmesini kabul etmiyorum Çünki bu  oy kullananlar para karşılığında  vatan daş olmuşlar oysaki Ben Babam ve
 oğlum  bu vatan için kan döktük  gazi olduk bu uyduruk vatandaşların kullandığı oyları kabul etmiyorum ve bu benim
 Ağırıma gidiyor Ayrıca Avrupa da yaşan ve Türklükleri beli olmayan insanların oy kullanmasınıda kabul etmiyorum
 Hani Mhp Türk milliyetçisiydiya birtek tepki yok ve millette tepki yok bu nasıl Atatürkçülük bunasıl milliyetçilik
 Ben Bu seçimlerde Türk milletine kaderine sahip çıkma şansı verilmemiştir onun için şimdi sadece izlemedeyim bundan
 sonrasını Allah Yardımcısı olsun şimdi artık görme zamanı saygılar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar