DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
       Bundan 7-8 Ay Önce AKP Rus istihbaratı ile işbirliği içinde diye yazmıştım seçimlerde büyük oyun oynıyacaklar
       demiştim fakat Akp lilerin şikayeti üzerine sayfam kısıtlanmıştı şimdi  benim 7-8 ay önce yazdıklarımı şimdi
       Chp söylüyor ve nekadar haklı olduğum ortaya çıktı şimdi Kahraman yiğit Türk evladı ve hemşerim SİNAN OGAN var
       sırada bunu paylaşmıştım şimdi ne kadar haklı olduğum ortaya çıkıyor Türkiye de seçimler ülke dışından manipüle
       ediliyor burda rusya nın manipülasyonu ortaya ıktı şimdi Abd den CIA dan bir çıkış bekliyorum savaş Türk milletini
       köleleştirmek burda herkes uyanık olsun her video ya ses kaydına itibar etmeyin Akp bunları rahatlıkla kullanıyor
       buna fırsat vermeyelim bu sahte şeylere trol hesaplar anında yüklenerek milletin kafasını karıştırıyorlar Yüce
       Türk mileti bu oyunlara bu manipülasyonlara itibar etmeyin ve lütfen büyük resimi görünülkede kaos çıkarmak istiyen
       vatan haini alçaqklar var oyuna lütfen gelmeyin Amaç kılıçdaroğlu ile akp yi karşı karşıya Bırakıp Erdoğanın kazanmasını
       sağlamaya alışıyorlar herkez uyanık ve gözü açık olmalı
        

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar