DEĞERLİ DODTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ DEMOKRASİ DİYE İKTİDAR DA ALDATIYOR MUHALEFETTE
                              Ben Üniversteyi Avrupa da okudum Orda Hekes seçimlerde Aday olabilir ve hiçkimse demezki
                              Biz iktidara yürüyoruz Sizler çekilin Bize katılındemez ve böyle bir iastekte bulunursa
                              bu Gelişmiş Demokrasilerde Suç teşkil eder çümki halkın tercihine baskı uygulamaktır
                              Böyle birşey söylemeye hakkı yoktur bu iktidar oldum olacağım diyenin korkusunu yansıtır
                              ve Uğur Dündarın yaptığı piskolojik bir baskısdır Demokrasiler de asla olmaz olamazda
                              Neden Sinan Ogan Veya Muharrem İnce neden çekilsin onların da bu yarışta olması gerekir
                              Yani Akp veya Chp Bulunmaz Hint kumaşımı eğer sizler demokrasiden yana iseniz insanların
                              Tercihlerini istediği kişye kullanır Ben bir denici olarak 102 ülkeye  gittim ben üçümcü
                              Dünya ülkelerini de kabile devletlerini de gördüm ve Türkiye de demokratım ve ben yaparım
                              diye bir demokrasi görmedim sizin Akp den Ne farkınız var insanlaara piskolojik baskı
                              uyguluyorsunuz Bu iş Uğur Dündar a mı kaldı bizler Sandıkta kime oy vereceğimizi biliyoruz
                              Muharrem İnce ekilirse Sinan Ogan çekilirse bizim oylarımızın millet ittifakına geleceğini
                              nerden biliyorsun bizler bu ülkede milyonlarca kişiyiz bizleri yok saymak ne size yarar
                              getirir ned Akp ye hepinize saygılar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar