DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
Anketler Hernekadar insanlar ile karşılıklı yapılsa da 1-İnsanların Tutuğu parti hakkın da söylediği sözler
2-İnanmadığı halde inanıyormuş görünüp söylediği cevaplar yani yapılan anketlerin hiçbiri doğru kesin
kabul edilemez geçenlerde yanımda bir anket yapılıyordu Ankette konuşan kişi.Akp ye oy vereceğini söylemişti
anket bittikten sonra neden böyle söylüyorsun ben senin ne olduğunu biliyorum yani tanıyorum dedim O,da
bana şunu söyledi ben gerçek fikrimi söylemek zorunda değilim ben milletvekili seçimlerinde Mhp ye vereceğim
Cumhurbaşkanlığı seçiminde Sinan ogan,a vereceğim diyor Chp li arkadaşlardan millet vekili seçimdde Chp ye
oy vereceğim diyen Cumhurbaşkanlığında ince ye vereceğim diyor ve iyi partli dostlarım da sinan ogan a
vereceğim diyor akp den de sinan ogan a oy verecek bir kitle mevcut yani yapılan anketlerin tamaına yakını
sağlıksız ve para karşılığında yapılan anketler yani Ne chp için seçim çantada keklik nede Akp için çantada
keklik yani bu seçimleri anketler değil millet belirliyecek ve toplumda temsil edilmeyen Atatürkçü Turancı
yok sayılan bir kesim var bunlar bu seçimi onlar yönlendirecek yani Mitinglerin çok kalabalık olduğuna bakmayın
hernekadar kalabalık olsada merak saiki ile gidenlerde çoğunlukta ben muhalefet partilerine şunu tavsiye
ederim bu yazıyı paylaşın herkes kendini çaresiz addediyor gerçi seçimde sanıkta herşey değişecek ne akp liler
ne chp liler sakın şaşırmayın arklı bir sonuçla karşılaşırsanız sakın şok,a uğramayın çünki bitti denilen yerde
Atatürkçüler Türk milliyetçileri yeniden dirilir HATTI MÜDAFA YOKTUR SATHI MÜDAFA VARDIR BU SATIH BÜTÜN VANDIR
Diyerek Mücadele zamanıdır bu Gazi Mustafa Kemal Atatürkün çizdiği yoldur

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar