DEĞERLİ DOSTLARIM YÜCE TÜRK MİLLETİ
          Size Burdan Açıkça söylüyorum Cumhurbaşkanlığı  seçimi .tura kalmayacak Şöyleki  Ben bir  Gazi Türk subayıyım
          Yaşadığım şehir İzmir ve ben halkın içinde dolaşıyorum her yere girip çıkıyor konuşuyorum Aldığım tepkiler
          izmirde ki izmir büyük bir çoğunlukla CHP yanlısıdır Burda şöyle konuşuluyor Oy verirken Millevekili seçimlerinde
          Chp ye oy vereceğini Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde bazıları Muharrem inceye bazılarıda size vereceğini samimi olark
          söylüyorlar Aynı şekilde iyi partiye Millet vekili seçimlerinde verecek Cumhurbaşkanlığında size verecek
          Anı şekilde Mhp de hemen hemen benzer şeyler söylüyorlar İstanbul Ankara aynı görüşte yani SİNAN OGAN %60 İle
          seçimi alacak bunu Avrupa da şöyle ifade ediyor Akp nin seçilme şansını  görmüyorlar ve hiç akla gelmiyen bir
          kişinin Cumhurbaşkanı olacak diyor ayrıca Chp nin hdp ile yakın ilişkisi akpnin de islami kürt teröristlerle
          ortak hareket etmesi toplumda büyük bir tepkiye neden oluyor saygılar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar