BENİM İÇİN NE AKP NİN NEDE CHP NİN SÖYLEDİKLERİNİN HİÇ ÖNEMİYOK BENİM İÇİN EN ÖNEMLİ ŞEY BU ŞİMDİ PAYLAŞIYORUM
ÇOK KIYMETLİ KAN KARDEŞLERİMİZ ÜLKEMİZ TÜRKİYE YE GÖNDERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDRİM
kURTAMA YARDIMINDa bulunan kan katrdeşlerimiz.
1-AZERBAYCAN
2-MACARİSTAN
3-BULGARİSTAN
4-POLONYA
5-MEKSİKA
6-İSRAİL
7-KKTC
8-PAKİSTAN
9-ORTA ASYA TÜRK CUMHURİYETLERİ
BU Tüm Devlet,lere teşekkür ediyorum Din Dil ayrımı yapmadan bize yardıma koşan tüm kan kardeşlerimize teşekür
ediyorum yüce tanrı sizden razı olsun işte kardeşlik bu iyi günde kötü günde birlikte omaktır kardeş olmak
ve fazlasıyla gösteriyorlar.ve şün çok güzel teşhis edebiliyorumki yazdığımız yazıların büyük etkisi olduğunu
Görüyorum Beni Ençok Duygulandıran şey brezilyalı ilk okula giden bir yavrumuzun kumbarrsını göstererek,
annesine bu kumbaradaki paraları Türkiye ye gönderelim onların ihtiyaçlatrı var demisi beni ağlattı gönlüzengin
melek kalpi çocuk tanrı sana hiç üzüntü yaşatmasın yanaklarından kocaman öpüyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar