YENİ YILIN BU İLK GÜNÜNDE HEPİNİZE MUTLU YILLAR
       Sevgili Okuyucularım Sizlere Tarihile ilgili 10.binlerce yazı makale yazdım ve tarihi gerçekleri yazdım
       Yazdıklarımın tamamı yasal ve kitap halinde basılı yayınlardır yani kimseyi kandırmadım kimseye abartılı
       Hiçbitşey yazmadım sizlere bilgi aktardığım kitaplar.
       1-İsveçli Tarih prof Swen Lagerbirmgin,in Yazdığı kitap İsveç in dili türkçe kitabı
       2-Amerikalı tarihçi Gene D.Matlock un ey dünya insanları hepiniz.türksünüz.
       3-Türkün saklı tarihi kitabı Rus Tarih prof Murad Adji,
       4-Türkler ler ve tatar tarihi kitabı yazarı Rus Tarih prof Gamirzcan Dalatşın
       5-Türkler kitabı yazarı Wilhelm Rudolf
       6-Türük bil develeti kitabı yazarı Kazım Mirşan
       7-Büyük Hun İmparatorluğu kitabı yazarı Murat Çavga
       Bu Kitapları Bizzat okudum ve okuduklarımı topluluk sayfalarımda alıntı olarak yazdım ve bu kadar yasal bilgiler
       olmasına rağmen sayfalarımı Engelletme yopluna gittiler fakat buna rağmen diğer sosyal medyadan engelleme görmeden
       paylaştım Dünyanın her yerinden okunan sayfalar haline geldi ve Milyonlarca insana ulaştık bu tarihçilerin çalışmalarını
       sizlere duyurdum bu konuda size bir yol açtım Araştıra bilirsiniz diğer tarihçilerin yazıları ile kıyaslıya bilirsiniz
       Tarih ile ilgili Türk olmayan fakat tarafsız olarak Türk tarihini anlatan bu tarihçiler gerçekleri anlattıkları için,
       yazılarını kitaplarını paylaşmayı engelliyorlar ve diğer tarihçiler Türkleri yok sayıyor bazı tarihçilere göre
       Türkler 30.bin yıllık Bir Kültür ve medeniyet olduğu anlatılıyor bazı tarihçilere göre 40.bin yıllık bir tarih olduğu
       anlatılıyor ve gerçek Türklerin 3.5 Milyar olduğunu bazı Türklerin Asimile olarak atalarını dillerini unuttuklarını
       yazıyorlar Mesela Amerika kıtalarında yaşayan Türk kavimlerinin Atalarını dillerini unuttuklarını yazıyorlar.
       Türkiye Urfa Göbeklitepe kazılarında bulunan yazıtların damgaların 12.Bin yıllık Türk tarihini anlatmaktadır.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar