DEĞERLİ DOSTLARIM BUNDAN YILLARCA ÖNCE BİR MACAR TARİH PROFÖSÖRÜNÜN BİR ÇALIŞMASINA DENK GELMİŞTİM
     Bahsettiği konular çok dikkatimi çekti yazısında diyorduki Orta Asya Türk Kavimler göçü ile Miyarlarca
     Türk Dünya ya yayıldı Amerika kıtasına kadar göçler olduğunu tarihsel çalışmalarında anlatıyordu bu konu
     benim çok dikkatimi çekti ve bu konuda araştırmalara başladım,Google de ilk İsveç,li Tarih prof SWEN LAGERBRİNG,e
     ulaştım ve bu Macar Tarih prof unun yazıları örtüşüyordu Daha sonra Bulgar Tarih prof DİNKOV a ulaştım onunkilerde
     Bu Macar Tarih prof la örtüşüyor du Polonyalı Tarih Prof ZAJAACKOVSKİ de Aynı şeylerden bahsediyordu ve AQraştırmalarıma
     Devam ediyorum Daha Sonra Spencer wells e ulaştım ve belgesel video sunu izledim Sonra Amerikalı tarih prof GENE D. MATLOCK
     a Ulaştım EY DÜNYA İNSANLARI HEPİNİZ tÜRKSÜNÜZ kitabını aldım ve okudum Enson Rus asıllı kazak Tarih prof MURAD ADJİ ye
     ulaştım ve Türkün gizli tarihi kitabını aldım ve okudum ve şunu çok iyi anladımki bize şimdiye kadar Miken,Grek,Roma
     Bizans tarihini ve onların hazırladıkları Tarihi Türk tarihi diye yutturdular Bu isimlerinden bahsettiğim Tarih proflarını
     google de bulma imkanınız var ve ulaşa bilirsiniz sonuç şudur dünyadaki bütün ırklarlar türklerle akrabadır

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar