BUGÜN UKRAYNA NIN BİR ŞEHRİNDEN 15 YAŞINDA BİR GENÇTEN BİR YAZI GELDİ
           Ben 15 yaşındayım Babam ruslar ile savaşırken öldü ben ve annem yanlız kaldık
           evimiz yıkıldı ruslar herşeyi mahfetti ülkemi harabeye çevirdi yüzlerce çocuk
           öldü Bende savaşmak istiyorum babamın katillerini öldürmek istiyorum d  iyor ve
           ukrayna da yaşamın çok zor olduğunu anlatıyor Annesi sen savaş mıyacaksın okuyacaksın
           ve ülkemizde yaşadıklarımızı dünya ya anlatacaksın diyor ve hayatta kalmamı istiyor
           şu anda bir sığınakta yaşıyorlarmış paramız yok evimiz yok gelen yardımlarla geçiniyoruz
           diyor ve bu mektubun tamamını okuduğumda göz yaşımı tutamadım bu genç dünya ya sesleniyordu
           bize Ruslarla savaşmak için Uçak,Gemi,tank,füze silah gönderin diyordu mektubunda bu yazıyı
           okuyup duygulanmıyan bir insan varmıdır diye kendime soruyorum bende bu bana gönderilen yazıyı
           facabook ta Tumblr de blogger de paylaşmayı bir borç sayarım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar