Дорогоцінні Мої Друзі
Світ, в якому ми живемо, ми переживаємо епоху, коли людські цінності зникають, як доісторичні Дикі тварини
ми душимо один одного і з задоволенням спостерігаємо за розсіяною кров'ю, тобто любов'ю і повагою, через які зникає почуття людяності
ми переживаємо період, коли його не залишилося, і гірка сторона в тому, що мусульманин душить мусульманина, християнин душить християнина
і найболючіше в тому, що світ - це тиха Україна, в яку потрапляє якась основа, від війни до варварства.
діти, які втікають, жінки, люди похилого віку вмирають, і люди світу мовчать про це, і мені дуже боляче, я мусульманин
Як турків, мені соромно за свою людяність, це відбувається і на Україні, і ні від кого не чутно.
Ми з людської раси, які говорять однією мовою, боячись одних і тих же природних явищ в періоди, тобто Бога у всіх його писаннях.
бог каже:"ми створили людей, щоб вони любили один одного, і ми створили світ, щоб були здійснені добрі справи".
Ми дивилися, як ми дивилися фільми з закритими очима про родовід в Азербайджані, різанину в Руанді, різанину на Україні.
ми дивимося, як фільми, і народи світу дивляться це тихо, і всі борються за повсякденне життя
завтра ці події можуть трапитися з усіма народами світу, в минулому ми, турки, пройшли через це в 1800-х роках.
ми жили, ми жили в 1900 році, ми жили до народження Ісуса, так що історія повторюється, і людство безмовно і з його очима
закрита українська війна-це початок для всього світу, розстріляні злочинці, розстріляні будинки престарілих, розстріляні літні люди.
і тут гинуть безпорадні люди, і мовчазне людство і західний світ США дивляться байдуже
Велике спасибі моїм 1250 друзям, які стежили за мною на моїй сторінці, ви в порядку за те, що вони несуть загальну цінність для людства
мої дорогі друзі, ваша сила-моя сила, ви, хлопці, приєднуєтеся до нашої сторінки і пишете епос про людство з любов'ю до всіх вас
з повагою

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar