UKRAYNA TIPKI AZERBAYCAN VE GÜRCİSTAN GİBİ YANLIZ BIRAKILDI
        Eğer Ukrayna Nato şemsiyesi altına alınsaydı Rusya bu azgınlığını yapabilirmiydi yapacağını zannetmiyorum
        Avrupa Ukraynaya destek verse idi rusya bu azgınlığı yapabilecekmiydı.yapacağınıı zannetmiyorum burda sadece
        Ukrayna Halkına Acı çekmek düşüyor Burda ben Türk Dünyasına sesleniyorum İster müslüman İster hıristiyan
        İsterse yahudiliğe inanan Türk toplumları birleşerek bir toplumsal tepki vermek zorundsa yapilmalıdırda
        Burda Tüm dünya topluluklarına büyük bir sınav İnsan Haklarından yanamı demokrasiden yanamı yoksa bana
        dokunmayan yılan bin yaşasın demekmi olduğunu göreceğiz Burda Bütün Görev Ukrayna milletine düşüyor ya biz
        Türklerin 1915-1919 yıllarında ya istiklal ya ölüm diyerek ülkelerinin bağımsızlığını koruyup kurtarmak
        zorundadır 1915 de Osmanlı İmparatorluğu çökerken ve çanakkale savaşlarından kendi ordusundan katve kat
        güçlü olan İngiliz Fransız,yunananistan İtalya yı yendik bu da kahraman Türk askerinin sayesinde kazanılmıştır
        sizlerin Ataları da türk genlerinizde bizim genlerimiz var bunu başara bilirsiniz Bizler kadını ile kızı ile
        çocuklarımız ile savaştık Bunu Asla unutmayın size ne Amerikadan Ne rusyadan nede Avrupadan fayda yok
        yani ukrayna kendi savaşını kendi yapacaktır siz ister kabul edein ister etmeyin dininiz ne olursa olsun
        sizler bizim kuzenlerimizsiniz bizler daima yanızda olacağız Yaşasın Hür ve Bağımsız UKRAYNA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar