,NIE MOGĘ SIĘ POGODZIĆ Z TYM, ŻE LUDZIE SĄ TAK NIEWRAŻLIWI
Wyobraźmy sobie, Jezu, przed narodzinami wszyscy mówiliśmy tym samym językiem, obawialiśmy się tych samych zjawisk naturalnych.
Dziesiątki tysięcy lat później podzieliliśmy się na różne języki, różne religie, podczas tej dekady nasze relacje były różne.
Egoizm stał się silniejszy u ludzi i wszyscy stali się egoistami, teraz na Ukrainie trwa wojna, tam zabijają dzieci, kobiety
dziewczyny, starzy ludzie są zabijani, twierdzimy, że jesteśmy ludźmi, ale nadal jesteśmy seksowni i nie obchodzi nas to.
myślimy o nagości, co jest dla mnie bardzo trudne, ponieważ ludzie gdzieś umierają, a ci, którzy umierają, są tacy sami jak większość z was.
Z religii nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy, a my tego nie robimy, Jestem Turkiem karaczajskim i jestem muzułmaninem, to mnie boli.
ponieważ jestem człowiekiem, chrześcijaninem ludzkości, nie muzułmaninem, człowiekiem-człowiekiem, więc nie jestem muzułmaninem, chrześcijaninem
Nie robię tego, ponieważ jako osoba, która łączy wszystkich ze sobą, wspiera Ukrainę i dzieli się tymi wstydami
Będę dalej pisał, mamy w karaczajewskich Turkach zdanie, które zapytali Kurda, dlaczego masz gruby pokój na karku, mówię swoją sprawę
powiedział, że sam zobaczę

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar