NEM TUDOM, MIÉRT HIÁNYZOTT MINDIG A GYÖNYÖRŰ BARÁTI TESTVÉRISÉG
Hibát követek el, vágyakozom bennem, hogy a gyerekek ne haljanak meg, nők, lányok, tinédzserek ne haljanak meg
A vallások nem tűnhetnek ki az emberek előtt, mint egy fal, az embereknek ugyanúgy kell szeretniük egymást, mint
A német filesof Froy olyan színes, mint az égöv, amely az eső után jön ki, ahogy akar
Még ha van egy lázadás a színek, az emberek, vagy egy színes virágoskert, mint a méhek, hogy a méz
azt akarom, hogy világ legyen, azt akarom, hogy szerelem legyen, azt akarom, hogy testvériség legyen, azt akarom, hogy béke legyen, a célom egy másik
Nincsenek elvárásaim, őseink ugyanazok, akár törököknek, akár embereknek hívják őket, nem számít, mindannyian voltunk a múltban
ugyanazt a nyelvet használtuk, féltünk ugyanazoktól a természeti jelenségektől, amikor az emberek különbözőek voltak
különböző utakon jártak, a fajok különbözőek lettek, a nyelvek megváltoztak, és mindannyian mások lettünk
De még mindig ugyanaz a faj vagy, a vérünknek ugyanaz a DNS-e, a genetikánk ugyanaz, nem tudjuk megváltoztatni
Évek óta írok, több tízezer cikket mesélek, cikkeket írtam, és elmondtam, ki ért meg engem
975 barátok a tUMBLR-en 2000 barátok a Facebook-on 11500 barátok a blogger-en kövess engem az interneten
amikor 38 millió ember látja ezeket a barátokat a webhelyeimen, azt mondom, hogy elértem valamit, gondolod, hogy sikerrel jártam
szeretném kifejezni örök szeretetemet mindannyiótoknak, és köszönöm mindörökké
éljen mindenki boldogan békében azokban az országokban, ahol él, éljen gazdagságban, szeretetben

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar