BİLMİYOERUM NEDENDİR HEP GÜZELİ DOSTLUĞU KARDEŞLİĞİ ÖZLEDİM
    Hatamı ediyorum içimde bir özlemvaqr çocuklar ölmesin kadınlar kızlar gençler ölmesin
    Dinler insanların önüne bir duvar gibi çıkmasın insanlar bir birlerini sevsinler tıpkı
    Alman filezof Froy un istediği gibi Yağmurdan sonra çıkan gök kuşağı gibi rengarenk
    Bir renk cümbüşü olsa insanlar veya rengarenk bir çiçek bahçesi gibi arıların bal yaptığı
    dünya olsun istiyorum sevgi olsun kardeşlik olsun barış olsun istiyorum amacım bu başka bir
    beklentim yok Atalarımız aynı İster Türk diyin ister insan fark etmez geçmişte hepimiz
    aynı dili kullanıyorduk aynı doğa olaylarından korkuyorduk zaman geöçti insanlar farklı
    farklı yollara gittiler Irklar farklı farklı oldu diller değişti ve hepimiz farklılaştık
    Ama gene de aynı ırktanız kanlarımız aynı dna mız genetik lerimiz aynı bunu değiştiremiyoruz
    Yıllardır yazıyorum anlatıyorum on binlerce yazı yazdım Makale yazdım ve anlattım beni anlıyan
    tUMBLR de 975 Arkadaş Facebook ta 2000 arkadaş Blogerde 11500 Arkadaş beni takip ediyor internet
    sitelerim de 38 milyon kişi bu dostları gördükçe ben birşeyler başadım diyorum sizce başara bildimmi
    sizler nedersiniz hepinize sonsuz sevgilerimi sunu yorum hepinize sonsuz teşekkürler ediyorum iyiki
    varsınız herkes yaşadıkları ülkelerde mutlu huzur içinde zenginlik içinde yaşasın sevgiler


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar