NEM TUDOM ELFOGADNI, HOGY AZ EMBEREK ILYEN ÉRZÉKETLENEK
gondoljunk így: Jézus születése előtt mindannyian ugyanazt a nyelvet beszéltük, féltünk ugyanazoktól a természeti jelenségektől
Több tízezer év után, e szétválasztás során különböző vallásokra osztottuk különböző nyelvekre, kapcsolataink különbözővé váltak
Az egoizmus erősebbé vált az emberekben, és mindenki önzővé vált most háború van Ukrajnában, és ott nőket ölnek meg
lányok, az időseket megölik, azt állítjuk, hogy emberek vagyunk, de nem érdekel semmi, ez még mindig sexsi és
a meztelenségre gondolunk, ami nagyon nehéz nekem, mert valahol emberek halnak meg, és a halottak ugyanazok, mint a legtöbb ember
a vallásból, srácok, még csak nem is veszik észre, és mi nem, Karachai Török vagyok, muszlim vagyok, ez fájni fog nekem
mert ember vagyok, az emberiség kereszténye nem lesz muszlim, az ember emberi lény, tehát különbséget teszek a muszlim és a keresztény között
Nem csinálom, mert mindenki kötődik magukat, hogy támogassa Ukrajna megosztani ezeket a szégyen, mint egy személy
továbbra is azt fogom írni, hogy van egy idióma a Karachai törökökben, akik megkérdezték a farkast, miért mondtam a saját üzletemet a nyak vastagságában
azt mondta, saját maga fogja látni

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar