Я НЕ ЗНАЮ, ЧОМУ Я ЗАВЖДИ СУМУВАВ ЗА ПРЕКРАСНОЮ ДРУЖБОЮ, БРАТЕРСТВОМ.
Я роблю свою помилку, в мені щось не вистачає, щоб діти не вмирали, жінки, дівчатка, підлітки не вмирали
Нехай релігії не стоять перед людьми, як стіна, нехай люди люблять один одного.
Він барвистий, як небесний пояс після дощу, як хотів німецький кінофестиваль.
Якби був якийсь сплеск кольору, бджоли робили б мед, як люди або строкатий квітник.
Я хочу миру, Я хочу любові, братства, миру, Я хочу, щоб це була моя мета.
У мене немає очікувань, наші предки однакові, чи говорите ви турки або люди, не має значення, всі ми в минулому
ми використовували одну і ту ж мову, боялися одних і тих же природних явищ, коли це було жахливо, люди були різними
вони пішли різними шляхами, раси стали різними, мови змінилися, і ми всі стали різними
Але ми все ще одна і та ж раса, наша кров одна і та ж днк, наша генетика однакова, ми не можемо це змінити
Я багато років писав, розповідав, писав десятки тисяч статей, писав статті і розповідав, ти мене розумієш
975 друзів в tUMBLR на Facebook, 2000 друзів в блогері, 11500 друзів слідують за мною інтернет
Оскільки 38 мільйонів людей на моїх сайтах бачили цих друзів, я кажу, що у мене щось вийшло, як ви думаєте, я добре знав?
чому ви, хлопці, уявляєте свою вічну любов до всіх, коментую, дякую вам назавжди, добре?
Ви існуєте, всі живуть в країнах, в яких живуть щасливо, мирно, в багатстві, з любов'ю

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar