Ey,Dünya,İnSünüzsaları,Hepiniz,Türk,
EY DÜNYA İNSANLARI HEPİNİZ TÜRK SÜNÜZ TOPLULUK SAYFASI
    AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ AFGANİSTAN,IRAK,SURİYE,VE DİĞER ETKİ BÖLGELERİNDE ASKERİ YAPTIRIMLAR UYGULAYIP
    DEMOKRASİ YALANIYLA GİRDİĞİ ÜLKELERDEN ÇÖKEN ASIKERİ STRATEJİ VE JEOPOLİTİĞİ ÇÖKTÜĞÜ İÇİN ÇEKİLMEK ZORUNDA KALMIŞTIR
    Şimdi Amerika jeopolitiğini kaos olarak değiştiğrmiştir çekildiği bölgelerde savaşıyorum dediği terör örgütleri ülkeleri
    ele geçirmiştir NATO.bu kötü seneryoları uygulamak için destek oluyor bugün yani günümüzde Türk ordusu libya ırak suriye
    afganistan da zorluk yaşamakta şehitler vermektedir şimdi ABD Tarafından uygulamaya konulan kaos pilanı Türkiye dahil
    birçok ülkeyi yönetim ideoloji strateji olarak ABD tarafından kontrol edilmesi sağlanacak ve fatura mazlum milletlere
    fatura edilecek Bundan Yıllar önce gerek facebook ta gerek G+da tumblr de bloger de ve diğerlerinde paylaşmıştım hep
    şunu anlattım birçok resmi kuruma da yazdım Amerika Birleşik devletleri artık Askeri konseptini değiştirdi saha,da
    Bölgeler,de Askeri varlık göstermekten vazgeçti diye yazdım ABD bölgedeki kulandığı terör örgütleri ile anlaşarak savaş,a
    onları kullanmaya başladı birçok kökten dinci terör örgütü Abd nin desteği ile ayakta kaldı Amerika sadece Töresitler ile
    savaşıyormuş gibi yaptı şunu düşünün Afganistan savaşı yıllar yılı süren birsavaş nasıl oluyorda taliban Afganistanı kontrol
    altına alabiliyor ve Amerikanın devamlı açıkladığı Kabil hava alanı korunması gereken en stratejik bölgedir derken ne değişti
    de birden Hava alanının korunması Türk birliğine devredildi ne olduda NATO Afganistandan Tası tarağı toplayıp kaçtı
    Şimdi Afganistan daki kaos pilanı bölgeye dalga dalga yayılacak biraz strateji bilenler bu konu üzerinde kafa yorsunlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar