DEĞERLİ KARDEŞLERİM KIYMETLİ KUZENLERİM.SOSYAL MEDYA BİR DOSTLUK ARKADAŞLIK İÇİN KULANILIRA MÜKEMMEL BİR OLGU

    Amaç Yeni dostluklar arkadalıklar kazanmak için bir araç insanların Merak ettiği ilgi duyduğu şeyleri paylaşmak

    dostluğu arkadaşlığı pekiştirme gibi öğeleri  içinde barındırır Mesela ben Ey dünya insanları hepiniz Türk sünüz

    kitabını facebook ta bir Brezilyalı arkadaş tavsiye etmişti gerçi daha önce İsveçli Tarih prof Sven lagerbring in

    Avrupa kıtasın ın ataları Türklerdir diye çalışmasına rasladım bundan 17 sene önce orta Asya Türk kavimler göçü

    diye sayfa açtım ve jazackovski polonyalı tarihçiye uluş tım sonra Bulgar prof Dinkov a ulaştım daha sonra rus prof

    İgor Pyankov Vesiliye viç e ulaştım sonra Spencer Wells e ulaştım Zaten Gene D.matlock u Brezilya dan arkadaşım tavsiye

    etti ve bende bunların çalışmalarından alıntı yaparak paylaşıyorum ve dünyanın her yerinden destek yağıyor ve ben şunu

    çok iyi biliyorumki bu profösörler bundan yüz yıl önce Türklerin düya üzerinde bütün ırklarla akrabağlığı var derken

    ve Türkletr 15 bin yıllık kültür ve medeniyettir derken Türkçülük ırkçılık yapmalk için söylememişlerdi sadece tarihi

    gerçekleri yazıyordu İngiliz Tasrih profösörü Spencer Wells  insan yaşamı 40.bi,n yıllık tır derken bunlar ırkçilik

    yapmıyorlardı Gene D.Matlock Ey Dünya İnsanları hepiniz Türk sünğüz diye kitap yazarken ırkçılık yapmak için veya

    hıristiyanlık propagandası için yazmamıştı yani Karmaşık rivayetler siyasi görüş içeren tarihi bilgileri ortadan

    kaldırmak gerçek tarihi anlatmak için yazmışlardı paylaşılan bütün yazılar onlardan alıntıdır yani kötü niyet taşıması

    mümkün değildir çünki onların çalışmalarında kimse Türk olsun dilini değiştirsin diye bir yazı bulamaxzsınız sadece

    Gerçek ve hiçbir dini ve ideolojileri olmadan gerçek bilim adamları olarak yazmışlardır ve Spencer Wells DNA ve Genetik

    labaotuvar çılış malarını ortaya koymuştur yani yazılar tamamen bilime araştırmaya dayalıdır

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar