2005 / 5000

Çeviri sonuçları

TISZTELT NŐVÉREIM, SZERETETES Unokatestvéreim. A SZOCIÁLIS MÉDIA TÖKÉLETES ESEMÉNY, HA BARÁTSÁGRA HASZNÁLTUK Cél Eszköz új barátságok és barátságok létrehozására az emberek kíváncsiságának és érdeklődésének megosztására a barátság olyan elemeket tartalmaz, mint a barátság megerősítése.Például én, a világ emberei, mind török ​​vagy. A könyvet egy brazil barát ajánlotta a Facebookon, bár korábban Sven Lagerbring svéd történelemprofesszor említette. 17 évvel ezelőtt bukkantam arra a tanulmányra, hogy az európai kontinens ősei törökök, a török ​​törzsek közép -ázsiai vándorlása 17 évvel ezelőtt történt. Kinyitottam egy oldalt, és találkoztam Jazackovski lengyel történésszel, majd elértem Dinkov bolgár, majd az orosz prof. Elértem Igor Pyankov Vesiliye Viç -t, majd elértem Spencer Wellst.Már Brazíliából érkező barátom ajánlotta Gene D.matlockot. és megosztom munkájukat idézve, és a támogatás a világ minden tájáról özönlik, és én Nagyon jól tudom, hogy ezek a professzorok azt mondták, hogy száz évvel ezelőtt a törökök a világ összes fajához kapcsolódtak. És amikor a törökök azt mondták, hogy ez 15 ezer éves kultúra és civilizáció, nem mondták, hogy a turizmus rasszista, csak történelem. A tényeket írta, amikor Spencer Wells, az angol tacológiaprofesszor azt mondta, hogy az emberi élet 40 000 éves, ezek rasszizmus. Ők nem ezt tették Gene D. Matlock Ó, a világ emberei, miközben mindannyian könyvet írtatok, amelyben azt mondták, hogy török ​​vagy, rasszizmust kelteni vagy nem a keresztény propagandának írt, így az összetett elbeszélések megszüntetik a politikai nézeteket tartalmazó történelmi információkat. azért írták, hogy elmondják a valódi történelmet, minden megosztott cikk tőlük van idézve, vagyis rossz szándékuk van. Ez nem lehetséges, mert nem talál egy cikket a műveiben, hogy valakit törökké tegyen, és megváltoztassa a nyelvét. Igazi tudósként, vallás és ideológia nélkül írtak, és Spenc

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar